wtorek, 24 września 2013

Witajcie kochani. Dziś w końcu zmobilizowałam się i postanowiłam przygotować dla was długo oczekiwany post na temat moich paznokci i kilku ulubionych lakierów. Zacznijmy od tego, że moje paznokcie zawszę piłuję na kwadrat, jednym się to podoba innym nie koniecznie, ja już jestem przyzwyczajona i przy tym kształcie zostanę. Moje paznokcie są naturalnie mocne i zdrowe, nigdy nie stosowałam żadnych odżywek ani tabletek na wzrost. Na szczęście nie mam problemu z rozdwajaniem, kruszeniem czy łamaniem. 

Paznokcie mam praktycznie cały czas pomalowane, chociaż od razu mówię, że tak nie powinno być, ponieważ jest to nie zdrowe dla paznokci. Płytka szybko się przebarwia.

Kolejnie, może przejdę do mojego ulubionego lakieru w ostatnim czasie...
Jest to prześliczny różowy kolor, lekko podchodzący pod neonowy...mój ostatnio zakup co do lakierów :)


Prześliczny jagodowy lakier..marzyłam o takim od dłuższego czasu i ostatnio udało mi się go znaleźć w osiedlowej drogerii ..




Neonowy, dość rzucający się w oczy..to co lubię ! ;)






Połączenie dwóch kolorów...




Jasny, obecnie bardzo modny mm 



Błękit



Ten lakier mnie rozczarował...gdy nim pomaluję płytkę wygląda jak bezbarwny, żeby uzyskać taki efekt jak jest w buteleczce, trzeba się na prawdę namęczyć i płożyć sporo warstw.





Cudo! Wystarczy jedna warstwa i nie ma przebarwień, a trzyma się na prawdę długo



Lakier świecący w ciemności. Coś do wyróżniania się np. na imprezie :D




 Lakier bezbarwny i odżywka świecąca pod wpływem promieni UV




Pachnący lakier. Na prawdę śliczny zapach ;)



Nowa seria lakierów do paznokci firmy Wibo. Lakier wyposażony jest w świetny pędzelek, który ułatwia nakładanie lakieru




I jeszcze prześliczne dzieło Iwki mmm ^^


Niewielka część moich lakierów, resztę postaram się dodać za jakiś czas w kolejnym poście :)
Pozdrawiam, komentujcie, obserwujcie, pytajcie ;)




Karolina.

1 komentarz: