wtorek, 17 września 2013


Coś na chłodniejsze dni .





Na jesienne, chłodniejsze dni trzeba się nie tylko ubierać orginalnie ale też i ciepło . Efektem mojej stylizacji jest dżinsowa kamizelka, która jest zaprojektowana ze zwykłej dżinsowej kurtki, kochani każdy z was 
może zrobić coś ciekawego z własnych nie chodzonych ubrań ja/my zrobiłyśmy to właśnie z kurteczki 
już wam opisuję w jaki sposób została ona tak orginalnie wykonana, a więc wystarczyło skrócić rękawy
 i namoczyć część kamizelki w wybielaczu zostawić to na dłuższy czas i później powstaje tak zwane ombre. Jest to naprawdę fajny pomysł i bardzo orginalny w tym sezonie . Do takiej kamizelki dobrałam cieplutki sweterek i ciemne dżinsy . Kozaki są takim dodatkiem tego . Myślę że ten pomysł wasz zaciekawi i że ktoś spróbuję coś takiego zrobić . Jeżeli macie jakieś pytania : http://ask.fm/Iwonaa36 / pozdrawiam .

Iwona .

10 komentarzy:

  1. dziewczyny wy juz kozaczki ? :D

    moja droga czy moge prosic Cie o klikniecie na baner sheinside u mnie na blogu :) brakuje mi 33 klikniecia a czas mi ucieka :)
    Z gory ogromnie dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i ciekawy post na prawdę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka ty jesteś śliczna :p

    OdpowiedzUsuń
  4. O_0 taką kamizelkę można samemu zrobić ? :o ciekawe wypróbuję ten pomysł ;) Jeśli znajdę coś do przeróbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog prowadzicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kozaczki one są bardziej jesienne? czy grubsze na zimę?

    OdpowiedzUsuń
  7. pasuję Ci taki wysoki kucyk ;) Fajny blog / Ola

    OdpowiedzUsuń