czwartek, 19 września 2013

green skirt .




Głównym elementem tej stylizacji jest zielona spódnica ze złotymi suwakami . Zakupiłam ją w Belgii .Do tego dopasowałam czarną bluzkę z dłuższym rękawkiem, idealnie też pasuje bokserka ale to już bardziej na cieplutkie dni które nam przeminęły niestety -.- Bluzkę myślę  że większość z was ma taką, a jeśli nie to praktycznie w każdym sklepie odzieżowym można ją zakupić .

+ dla zainteresowanych : 
Jeśli ktoś by by chciał i był by zainteresowany spódniczka jest do sprzedania
stan idealny, chodziłam w niej zaledwie 2-3 razy. Kupiłam ją w zeszłym roku w Belgii .
Moja odpowiedź na pytanie dlaczego do sprzedania :  Ponieważ praktycznie w niej nie chodzę 
więc nie wiem czy jest sens aby tak leżała . Dodam że Tanio . Jeśli jakieś pytania : http://ask.fm/Iwonaa36


Iwona .

7 komentarzy: