sobota, 21 września 2013

Dziś mam dla was ciekawostki na temat źle dobranego podkładu. Nie musicie spisywać go od razu na straty i rozpaczać, ze jest za ciemny lub ma inną konsystencję niż powinien. Wystarczy trochę chęci i pomysłowości, aby móc cieszyć się odpowiednim dla naszej cery podkładem ;)





-Podkład jest nietrwały i dość ciężko rozprowadza się na twarzy? Nie zapominaj o nakładaniu bazy. Nie koniecznie musi być to specjalna baza pod podkład, ja np. używam kremu intensywnie nawilżającego z NIVEA.




-Fluid okazał się zbyt ciemny i za ciężki na twarz? Nic prostszego...wystarczy zmieszać go z odrobiną kremu, bądź jaśniejszym fluidem o tej samej konsystencji :)



-Ważny jest również sposób aplikacji podkładu- pędzle, gąbeczki czy po prostu dłonie. Ja używam gąbeczki, i uważam jest ona najlepszym sposobem na aplikację fluidu.




-Kolor podkładu powinien być jak najbardziej zbliżony do koloru naszej skóry .



-Jak wiecie zbyt mała ilość podkładu powoduje plamy na cerze, ale zarówno nie można przesadzić z jego ilością bo wtedy wyglądamy nie naturalnie, a wręcz sztucznie.



-PAMIĘTAJ aby używać tylko świeżego podkładu. Zawsze sprawdzaj datę ważności przy zakupie, a po każdym użyciu dokładnie go zamykaj .






Karolina.

9 komentarzy:

  1. Też używałam kiedyś gąbeczki, ale tak mi się zniszczyła, że ją wyrzuciłam a teraz zawsze zapomnę kupić :)
    Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez kiedys uzywlaam gąbki teraz wole pedzel:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardziej wolę gąbkę niż pędzel, bo pędzlem zostają smugi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście wole pędzel :)
    Jeżeli chcesz wpadnij
    http://rozowapoduszka.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja polecam z reka na sercu kremy bb najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne, bo zdarzają mi się za ciemne podkłady a zawsze szkoda mi wyrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post jeśli chodzi o rozjaśnianie podkładów.;) Ale nie polecam rozprowadzania podkładu gąbeczką, bo duża część podkładu wsiąka w gąbeczkę i po kilkakrotnym użyciu niezbyt przyjemnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto woli :) Racja, gąbeczkę trzeba dość często wymieniać ;)

      Usuń